Bedankpagina roadmap | Coachingpraktijk JS
top of page

Bedankt voor het aanvragen van de roadmap! Ontvang hem door op de roadmap te klikken.

Roadmap tools gratis

Exclusieve BONUS: Een gratis strategisch gesprek over jouw aanbodgesprek met expert Calvin. Klik op het cadeautje om deze call in te plannen.

Waarom jij moet deelnemen aan de volledige 1:1 training

Foto van het product

Je hebt al ervaring met deze gesprekken maar haalt er te weinig klanten uit of nog een ervaring

Je voelt je ongemakkelijk bij het voeren van deze gesprekken omdat je niet weet hoe je het moet aanpakken

Je bent nog niet zelfzeker over hoe je op een juiste manier verbinding maakt

Je vindt het moeilijk om iemand te overtuigen in een verkoopgesprek

​

Jouw journey

Scherm­afbeelding 2023-07-20 om 19.07.54.png
Stappenplan voor meer verkopen uit aanbodgesprekken

Module 1

Inhoud van het traject

Belang van goede verkoopsgesprekken

Module 5

Je aanbod aanpassen aan specifieke behoeften

Het benadrukken van de unieke waarde van je aanbod

Voordelen en garanties delen

Prijsstrategieën en onderhandeli

​

Module 2

Het belang van onderzoek

De kracht van de eerste indruk

De connectiefase

Reflectiemoment

Wie is mijn potentiële klant?

De verwachtingen

Module 6

Het benadrukken van waarom de potentiële klant nu actie moet ondernemen

Urgentie creëren

Het creëren van een gevoel dat als ze niet instappen ze echt iets missen

Klant gemotiveerd houden

Module 3

The 'Gap' identificeren

In kaart brengen van The Gap

Behoefteanalyse

Actief luisteren en doorvragen

Behoeften, pijnpunten en uitdagingen

Blokkades wegnemen

​

Module 7

Omgaan met bezwaren en twijfels

​Het ontwikkelen van overtuigende argumenten en weerleggingen

Module 4

Hoe je een pitch moet inzetten

Het ontwikkelen van een krachtige pitch

Het aanpassen van je pitch aan verschillende mensen

Module 8

Afronding en follow-up

afronden van het gesprek en de volgende stappen bespreken

Het belang van opvolgen

hoe het hebben van een sterke relatie kan leiden tot upselling en aanbevelingen

het opbouwen van langdurige relaties met klanten na aankoop/deal

bottom of page