Je hebt al ervaring met deze gesprekken maar haalt er te weinig klanten uit of nog een ervaring
Je voelt je ongemakkelijk bij het voeren van deze gesprekken omdat je niet weet hoe je het moet aanpakken
Je bent nog niet zelfzeker over hoe je op een juiste manier verbinding maakt
Je vindt het moeilijk om iemand te overtuigen in een verkoopgesprek
​
Jouw journey
Module 1
Inhoud van het traject
Belang van goede verkoopsgesprekken
Module 5
Je aanbod aanpassen aan specifieke behoeften
Het benadrukken van de unieke waarde van je aanbod
Voordelen en garanties delen
Prijsstrategieën en onderhandeli
​
Module 2
Het belang van onderzoek
De kracht van de eerste indruk
De connectiefase
Reflectiemoment
Wie is mijn potentiële klant?
De verwachtingen
Module 6
Het benadrukken van waarom de potentiële klant nu actie moet ondernemen
Urgentie creëren
Het creëren van een gevoel dat als ze niet instappen ze echt iets missen
Klant gemotiveerd houden
Module 3
The 'Gap' identificeren
In kaart brengen van The Gap
Behoefteanalyse
Actief luisteren en doorvragen
Behoeften, pijnpunten en uitdagingen
Blokkades wegnemen
​
Module 7
Omgaan met bezwaren en twijfels
​Het ontwikkelen van overtuigende argumenten en weerleggingen
Module 4
Hoe je een pitch moet inzetten
Het ontwikkelen van een krachtige pitch
Het aanpassen van je pitch aan verschillende mensen
Module 8
Afronding en follow-up
afronden van het gesprek en de volgende stappen bespreken
Het belang van opvolgen
hoe het hebben van een sterke relatie kan leiden tot upselling en aanbevelingen
het opbouwen van langdurige relaties met klanten na aankoop/deal